Lediga jobb Responda Group AB i Helsingborg

Se alla lediga jobb från Responda Group AB i Helsingborg. Genom att välja ett specifikt yrke kan du även välja att se alla lediga jobb i Helsingborg som finns inom det yrket.

Jobba hemifrån med kundservice – finsktalande sökes!

Nytt
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du s... Visa mer
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.

Du kommer att:
Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang


Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering


Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar


Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer


Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare

Vårt erbjudande
Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega.


Arbeta från ditt eget hem!


Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll.


Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget.


Friskvårdsbidrag


Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!

Vi söker dig som
Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det


Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå!


Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.


Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet.


Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

Krav för tjänsten
Flytande i svenska i både tal och skrift


Flytande i finska i både tal och skrift


Har datorvana


Godkänd gymnasieutbildning



Anställningsform och startdatum
Start: Så snart som möjligt, enligt överenskommelse


Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person.


Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet!



Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. Visa mindre

Jobba hemifrån med kundservice – finsktalande sökes!

Nytt
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och försäljning blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl ... Visa mer
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice och försäljning blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal, mail, chatt och hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.

Du kommer att:
Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang.


Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering.


Bedriva merförsäljning i kundsamtal.


Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer.


Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare.

Vårt erbjudande
Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega.


Arbeta från ditt eget hem!


Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll.


Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget.


Friskvårdsbidrag.


Möjlighet att arbeta från vårt moderna kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!

Vi söker dig som
Har ett intresse för kundservice och försäljning och drivs av att utvecklas inom det.


Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå!


Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.


Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet.


Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

Krav för tjänsten
Flytande i svenska i både tal och skrift.


Flytande i finska i både tal och skrift.


Har datorvana.


Godkänd gymnasieutbildning.



Anställningsform och startdatum
Start: Enligt överenskommelse.


Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person.


Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger.



Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. Visa mindre

Sommarjobba som agent på Responda Group!

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbets... Visa mer
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag.
Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt.
Om tjänsten
Vi söker nya kollegor till sommaren i vårt moderna kontor i Helsingborg! För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt.
Start: 19 Juni eller enligt överenskommelse
Introduktion: 2 veckor
Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger

Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar
Mail och chattkontakt på vissa avdelningar
Administrativt arbete
Merförsäljning

Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare.
Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.  Krav för tjänsten är:
Talar och skriver flytande svenska
Har en god datorvana
Trygg i merförsäljning

Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst.
Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. Visa mindre

Sommarjobba som kundservicemedarbetare

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal men även på mail, chatt i vissa avdelningar. Du kommer att hjälpa kunder genom ... Visa mer
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal men även på mail, chatt i vissa avdelningar. Du kommer att hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.

Du kommer att:
Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang


Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering


Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar


Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer


Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare

Vårt erbjudande
Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega.


Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll.


Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget.


Friskvårdsbidrag


Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!

Vi söker dig som
Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det


Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå!


Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.


Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet.


Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

Krav för tjänsten
Flytande i svenska i både tal och skrift


Flytande i finska i både tal och skrift


Har datorvana


Godkänd gymnasieutbildning



Anställningsform och startdatum
Start: 27 Maj eller enligt överenskommelse. 


Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person.


Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet!



Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. Visa mindre

Vil du arbejde hjemmefra med kundeservice på dansk og svensk?

Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag.   Om tjänsten Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder in... Visa mer
Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag.
 
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder inom områden som teknik, e-handel och livsstil, och hjälper kunder med frågor och lösningar med hög kvalitet och ett professionellt bemötande. Du arbetar tillsammans med ett team på 9 kollegor och en Team Manager som stöttar dig i din utveckling.
 
Du kommer att:



Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering







Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang







Arbeta i olika system och effektivt växla mellan ärenden







Arbeta resultatinriktat med uppföljning av KPI:er tillsammans med din Team Manager





 
Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega
Arbeta från ditt eget hem!
Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll
Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget
Friskvårdsbidrag

Vid behov arbeta från ett modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!

Vi söker dig som



Gillar att hjälpa människor och har en positiv attityd







Är stresstålig, lösningsorienterad och har god simultanförmåga







Vill lära dig mer om kundservice och utvecklas i rollen







Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.






Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

 
Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift
Flytande i danska i både tal och skrift
Har god datorvana
Godkänd gymnasieutbildning


 
Anställningsform och startdatum
Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning på remote med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08:00-20:00 måndag-fredag samt lördagar 09:00-18:00.
 
Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!
 
Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. Visa mindre

Sommarjobba som agent på Responda Group!

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbets... Visa mer
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag.
Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt.
Om tjänsten
Vi söker nya kollegor till sommaren i vårt moderna kontor i Helsingborg! För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt.
Start: 19 Juni eller enligt överenskommelse
Introduktion: 2 veckor
Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger

Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar
Mail och chattkontakt på vissa avdelningar
Administrativt arbete
Merförsäljning

Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare.
Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.  Krav för tjänsten är:
Talar och skriver flytande svenska
Har en god datorvana
Trygg i merförsäljning

Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst.
Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. Visa mindre

Sommarjobba som kundservicemedarbetare

Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer! Om tjänsten Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal men även på mail, chatt i vissa avdelningar. Du kommer att hjälpa kunder genom ... Visa mer
Vi söker dig som vill ta nästa kliv i karriären! Med ett brinnande intresse för kundservice, försäljning eller teknik blir du en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass och att skapa långsiktiga kundrelationer!
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare är din roll avgörande för goda kundupplevelser och framgångsrik service. Du kommer ta emot inkommande samtal men även på mail, chatt i vissa avdelningar. Du kommer att hjälpa kunder genom engagerad och meningsfull service där du skapar väl anpassade lösningar för kundens behov.

Du kommer att:
Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang


Arbeta administrativt i olika system med uppgifter som mail, chatt och ärendehantering


Bedriva merförsäljning på några av våra avdelningar


Erbjuda anpassade lösningar för att bygga värdefulla och långsiktiga kundrelationer


Arbeta mot uppsatta mål och få löpande stöd och feedback från din ledare

Vårt erbjudande
Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega.


Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll.


Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget.


Friskvårdsbidrag


Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!

Vi söker dig som
Har ett intresse för kundservice, försäljning eller teknik och drivs av att utvecklas inom det


Har siktet på framgång - en driven och engagerad stjärna som vill ta sin karriär till nästa nivå!


Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.


Är punktlig och noggrann i ditt arbetsutförande och har ett öga för kvalitet.


Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

Krav för tjänsten
Flytande i svenska i både tal och skrift


Flytande i finska i både tal och skrift


Har datorvana


Godkänd gymnasieutbildning



Anställningsform och startdatum
Start: 27 Maj eller enligt överenskommelse. 


Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person.


Arbetstider: Vi erbjuder vardagar, kvällar och helger utefter din tillgänglighet!



Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!

Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. Visa mindre

Sommarjobba som agent på Responda Group!

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbets... Visa mer
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag.
Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt.
Om tjänsten
Vi söker nya kollegor till sommaren i vårt moderna kontor i Helsingborg! För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt.
Start: 19 Juni eller enligt överenskommelse
Introduktion: 2 veckor
Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger

Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar
Mail och chattkontakt på vissa avdelningar
Administrativt arbete
Merförsäljning

Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare.
Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.  Krav för tjänsten är:
Talar och skriver flytande svenska
Har en god datorvana
Trygg i merförsäljning

Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst.
Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. Visa mindre

Sommarjobba som agent på Responda Group!

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbets... Visa mer
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag.
Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt.
Om tjänsten
Vi söker nya kollegor till sommaren i vårt moderna kontor i Helsingborg! För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt.
Start: 19 Juni eller enligt överenskommelse
Introduktion: 2 veckor
Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger

Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar
Mail och chattkontakt på vissa avdelningar
Administrativt arbete
Merförsäljning

Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare.
Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.  Krav för tjänsten är:
Talar och skriver flytande svenska
Har en god datorvana
Trygg i merförsäljning

Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst.
Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. Visa mindre

Vil du arbejde hjemmefra med kundeservice på dansk og svensk?

Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag.   Om tjänsten Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder in... Visa mer
Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag.
 
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder inom områden som teknik, e-handel och livsstil, och hjälper kunder med frågor och lösningar med hög kvalitet och ett professionellt bemötande. Du arbetar tillsammans med ett team på 9 kollegor och en Team Manager som stöttar dig i din utveckling.
 
Du kommer att:



Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering







Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang







Arbeta i olika system och effektivt växla mellan ärenden







Arbeta resultatinriktat med uppföljning av KPI:er tillsammans med din Team Manager





 
Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega
Arbeta från ditt eget hem!
Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll
Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget
Friskvårdsbidrag

Vid behov arbeta från ett modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!

Vi söker dig som



Gillar att hjälpa människor och har en positiv attityd







Är stresstålig, lösningsorienterad och har god simultanförmåga







Vill lära dig mer om kundservice och utvecklas i rollen







Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.






Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

 
Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift
Flytande i danska i både tal och skrift
Har god datorvana
Godkänd gymnasieutbildning


 
Anställningsform och startdatum
Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning på remote med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08:00-20:00 måndag-fredag samt lördagar 09:00-18:00.
 
Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!
 
Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. Visa mindre

Sommarjobba som agent på Responda Group!

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbets... Visa mer
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag.
Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt.
Om tjänsten
Vi söker nya kollegor till sommaren i vårt moderna kontor i Helsingborg! För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt.
Start: 1 Juni eller enligt överenskommelse
Introduktion: 2 veckor
Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger

Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar
Mail och chattkontakt på vissa avdelningar
Administrativt arbete
Merförsäljning

Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare.
Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.  Krav för tjänsten är:
Talar och skriver flytande svenska
Har en god datorvana
Trygg i merförsäljning

Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst.
Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. Visa mindre

Vil du arbejde hjemmefra med kundeservice på dansk og svensk?

Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag. Om tjänsten Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder ino... Visa mer
Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag.
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder inom områden som teknik, e-handel och livsstil, och hjälper dem med frågor och lösningar med hög kvalitet och ett professionellt bemötande. Du arbetar tillsammans med ett team på 9 kollegor och en Team Manager som stöttar dig i din utveckling.
Tjänsten passar dig som är tillgänglig kvällar och helger, då behovet är som störst. Du erbjuds en behovsanställning med möjlighet att arbeta remote – antingen från ett av våra kontor eller hemifrån, beroende på vad som passar dig bäst.
Du kommer att:Hantera kund ärenden via telefon, mail och chatt
Arbeta i olika system och växla mellan ärenden med högt tempo
Hjälpa kunder på danska och svenska
Bidra till teamets mål och kundnöjdhet
Arbeta resultatinriktat med uppföljning av KPI:er tillsammans med din Team Manager.
Arbeta från ditt eget hem!


Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. 

Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega
Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll.
Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget
Passar dig som är natt uggla och trivs med att jobba kvällar och helger
Friskvårdsbidrag.

Modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!

Vi söker dig som Talar och skriver flytande danska och svenska
Gymnasieexamen
God datorvana
Kan arbeta varierande tider – dagtid, kvällar och helger
Gillar att hjälpa människor och har en positiv attityd
Är stresstålig, lösningsorienterad och har god simultanförmåga
Vill lära dig mer om kundservice och utvecklas i rollen



Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!
Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift
Flytande i danska i både tal och skrift
Har god datorvana
Godkänd gymnasieutbildning


Anställningsform och startdatum
Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder inledningsvis behovsanställning med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider:  Är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar.
Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!
Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. Visa mindre

Vil du arbejde hjemmefra med kundeservice på dansk og svensk?

Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag.   Om tjänsten Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder in... Visa mer
Är du en kommunikativ stjärna som älskar att hjälpa andra? Vill du jobba i ett engagerat team med stor möjlighet att utvecklas? Då är det dig vi söker! Hos oss får du arbeta i en spännande och växande organisation med fokus på kundupplevelser i världsklass – och du gör verklig skillnad för både privatpersoner och företag.
 
Om tjänsten
Som kundservicemedarbetare kommer du hantera inkommande samtal, mail och chatt på danska och svenska. Du möter kunder inom områden som teknik, e-handel och livsstil, och hjälper kunder med frågor och lösningar med hög kvalitet och ett professionellt bemötande. Du arbetar tillsammans med ett team på 9 kollegor och en Team Manager som stöttar dig i din utveckling.
 
Du kommer att:

Arbeta med administrativa uppgifter som mail, chatt och ärendehantering



Ta emot inkommande kundsamtal och bemöta kundens behov med professionalism och engagemang



Arbeta i olika system och effektivt växla mellan ärenden



Arbeta resultatinriktat med uppföljning av KPI:er tillsammans med din Team Manager



 
Vårt erbjudande Lön enligt kollektivavtal via Unionen och Almega
Arbeta från ditt eget hem!
Två veckors betald utbildning samt kontinuerlig coachning och utbildning i din roll
Stora möjligheter till karriärutveckling inom företaget
Friskvårdsbidrag

Vid behov arbeta från ett modernt kontor i en stimulerande och aktiv arbetsmiljö med teamaktiviteter och roliga händelser för att främja en god gemenskap!

Vi söker dig som

Gillar att hjälpa människor och har en positiv attityd



Är stresstålig, lösningsorienterad och har god simultanförmåga



Vill lära dig mer om kundservice och utvecklas i rollen



Trivs med att samarbeta för att uppnå gemensamma samt individuella mål.




Tidigare erfarenhet av service, försäljning eller support är meriterande, men inget krav - vi ger dig verktyg att lyckas!

 
Krav för tjänsten Flytande i svenska i både tal och skrift
Flytande i danska i både tal och skrift
Har god datorvana
Godkänd gymnasieutbildning


 
Anställningsform och startdatum
Start: Enligt överenskommelse Anställningsform: Vi erbjuder behovsanställning på remote med goda möjligheter till tillsvidareanställning för rätt person. Arbetstider: 08:00-20:00 måndag-fredag samt lördagar 09:00-18:00.
 
Är du redo för nästa kliv i karriären? Tveka inte - Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!
 
Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. Visa mindre

Sommarjobba som agent på Responda Group!

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbets... Visa mer
Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag.
Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt.
Om tjänsten
Vi söker nya kollegor till sommaren i vårt moderna kontor i Helsingborg! För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt.
Start: 1 Juni eller enligt överenskommelse
Introduktion: 2 veckor
Arbetstider: 08.00-17.00 vardagar och helger

Dina arbetsuppgifter
Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar
Mail och chattkontakt på vissa avdelningar
Administrativt arbete
Merförsäljning

Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare.
Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.  Krav för tjänsten är:
Talar och skriver flytande svenska
Har en god datorvana
Trygg i merförsäljning

Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst.
Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. Visa mindre

Dansk- og svensktalende kundeservicemedarbejde

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och... Visa mer
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag.
Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass!
Om tjänsten Du kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige. I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse.
Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag.
Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er.
Din profil Som person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov.
Krav för tjänsten är:
Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete
Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete
Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger
Gymnasial utbildning
Har god datorvana

Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. Visa mindre

Dansk- og svensktalende kundeservicemedarbejde

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och... Visa mer
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag.
Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass!
Om tjänsten Du kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige. I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse.
Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag.
Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er.
Din profil Som person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov.
Krav för tjänsten är:
Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete
Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete
Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger
Gymnasial utbildning
Har god datorvana

Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. Visa mindre

Dansk- og svensktalende kundeservicemedarbejde

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och... Visa mer
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag.
Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass!
Om tjänsten Du kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige. I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse.
Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag.
Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er.
Din profil Som person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov.
Krav för tjänsten är:
Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete
Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete
Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger
Gymnasial utbildning
Har god datorvana

Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. Visa mindre

Dansk- og svensktalende kundeservicemedarbejde

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och... Visa mer
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudande Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställda friskvårdsbidrag.
Hos oss gör du skillnad på riktigt för både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass!
Om tjänsten Du kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige. I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse.
Dina arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag.
Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er.
Din profil Som person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov.
Krav för tjänsten är:
Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete
Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete
Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger
Gymnasial utbildning
Har god datorvana

Anställningsform och kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. Visa mindre

Dansk- og svensktalende kundeservicemedarbejde

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudandeHos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och tri... Visa mer
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudandeHos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställdafriskvårdsbidrag.
Hos oss gör duskillnad på riktigtför både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass!
Om tjänstenDu kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige.I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse.
Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag.
Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er.
Din profilSom person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov.
Krav för tjänsten är:
Har en gymnasial utbildning
Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete
Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete
Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger
Har goda kunskaper inom IT eftersom du kommer arbeta i flera olika system samtidigt

Anställningsform och kontaktVälkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. Visa mindre

Dansk- og svensktalende kundeservicemedarbejde

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudandeHos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och tri... Visa mer
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudandeHos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställdafriskvårdsbidrag.
Hos oss gör duskillnad på riktigtför både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass!
Om tjänstenDu kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige.I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse.
Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag.
Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er.
Din profilSom person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov.
Krav för tjänsten är:
Har en gymnasial utbildning
Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete
Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete
Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger
Har goda kunskaper inom IT eftersom du kommer arbeta i flera olika system samtidigt

Anställningsform och kontaktVälkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. Visa mindre

Dansk- og svensktalende kundeservicemedarbejde

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vårt erbjudandeHos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och tri... Visa mer
Vi söker dig som är duktig på att kommunicera och som alltid levererar service ivärldsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss.
Vårt erbjudandeHos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder våra anställdafriskvårdsbidrag.
Hos oss gör duskillnad på riktigtför både privatpersoner och företagskunder i och med vår fokus på en kundupplevelse i världsklass!
Om tjänstenDu kommer erbjudas en behovsanställning på ett av våra kontor i Sverige.I teamet ingår det 9 andra kollegor som leds av en Team Manager. Din anställning startar med en introduktion där du får den utbildningen som krävs för att förstå dina kommande arbetsuppgifter samt kundernas olika rutiner- och riktlinjer. Arbetstiderna är förlagda 07:00-20:00 måndag-fredag samt 09:00-18:00 på lördagar. Startdatum för tjänsten är enligt överenskommelse.
Dina arbetsuppgifterDina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att bestå av att ge god kundservice både på danska och svenska språket via telefon, mail och chatt. Kunderna är inriktade inom olika områden såsom teknik, webshoppar, livsstil med mera. Med hög kvalitét hanterar du kundfrågor och guidar de rätt för att lösa olika frågeställningar. Tillsammans med ditt team utgör ni kundservicen för olika kunder och produkter som ingår i ert uppdrag.
Du kommer att arbeta i flera olika system och hantera stundvis ett högt inflöde av kundfrågor främst via telefon. I rollen så kommer du bli resultatuppföljd av din Team Manager för att utvecklas i din roll samt följa olika KPI’er.
Din profilSom person gillar du att hjälpa människor att komma fram i deras frågeställningar och lösa olika problem. Du hjälper gärna dina kollegor vid behov och har en positiv inställning. Vidare vill du lära dig mer om kundservice och utvecklas inom området. För att ge högsta möjliga service så har du lätt för att hantera olika uppgifter samtidigt samt är inlyssnande inför kundens behov.
Krav för tjänsten är:
Har en gymnasial utbildning
Talar och skriver danska då språket används dagligen i ditt arbete
Talar och skriver svenska då språket används dagligen i ditt arbete
Kan jobba varierande arbetstider, både dagtid, kvällar och helger
Har goda kunskaper inom IT eftersom du kommer arbeta i flera olika system samtidigt

Anställningsform och kontaktVälkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Om Responda GroupResponda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice!Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet.
I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga. Visa mindre