Lediga jobb som Försäkringsrådgivare/Försäkringssäljare i Helsingborg

Se lediga jobb som Försäkringsrådgivare/Försäkringssäljare i Helsingborg. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Helsingborg som finns hos arbetsgivaren.

Säljare inom den gröna näringen sökes till Dina Försäkringar Syd

Om företaget Vi är sex försäkringsbolag runt om i Sverige som samverkar under det gemensamma varumärket Dina Försäkringar. Vi finns på flera orter i landet, från Lund i söder till Piteå i norr. Med anor sedan 1768 har vi på Dina Försäkringar erfarenhet av att försäkra det du bryr dig om och att hjälpa dig att göra vardagen tryggare. Dina Försäkringar är landets sjätte största sakförsäkringsgivare, Dina Försäkringar Syd har idag ett sextiotal anställda och ... Visa mer
Om företaget
Vi är sex försäkringsbolag runt om i Sverige som samverkar under det gemensamma varumärket Dina Försäkringar. Vi finns på flera orter i landet, från Lund i söder till Piteå i norr. Med anor sedan 1768 har vi på Dina Försäkringar erfarenhet av att försäkra det du bryr dig om och att hjälpa dig att göra vardagen tryggare. Dina Försäkringar är landets sjätte största sakförsäkringsgivare, Dina Försäkringar Syd har idag ett sextiotal anställda och vårt huvudkontor är beläget på Svensknabben i Kalmar.
Läs gärna mer om oss på www.dina.se

Dina arbetsuppgifter
Här är jobbet för dig som vill arbeta med försäljning och rådgivning till både nya och befintliga kunder i en omväxlande vardag. Dina kunder bor på landsbygden och många driver lantbruksföretag med olika inriktningar. Ditt uppdrag är att utifrån kundens behov erbjuda försäkringslösningar samt arbeta aktivt med att bredda kundens engagemang hos oss. Kundens verksamhet kan variera, från smågården med djur till produktionslantbruket med sidoverksamheter.

Som Säljare hos oss ansvarar du för din försäljningsbudget och för att skapa nöjda kunder genom en nära och återkommande dialog med dem. Du har en viktig roll i både säljteamet och i organisationen men även i den resa som lantbrukssverige gör. Arbetet är självständigt, utmanande och variationsrikt och ställer krav på eget driv och en förmåga att strukturera i kombination med goda administrativa egenskaper. Du har ansvar för planering, genomförande och uppföljning av försäljningsaktiviteter. Vi ser därför att ditt personliga driv och dina ambitioner kommer vara en nyckel till framgång i denna roll.

Vi erbjuder dig en miljö med omväxlande arbetsuppgifter, stundom högt tempo och stort fokus på våra kunder och affären. Hos oss arbetar du i ett härligt, målinriktat team och här kan du själv vara med och driva utveckling. Vi har ett öppet klimat där vi bejakar laganda, initiativförmåga, förändringsbenägenhet och ansvarstagande.

Denna tjänst är placerad på vårt kontor i Halmstad och för att vara framgångsrik i rollen behöver du både körkort och tillgång till egen bil. Tjänsten inleds med en provanställning om sex månader och du rapporterar till Säljchef lantbruk.

Din profil
För att lyckas i rollen ser vi att du har intresse för den gröna näringen i det svenska lantbruket, kanske är du uppväxt på gård eller har gått en lantbruksutbildning gärna inriktning lantmästare eller agronom. Har du dessutom erfarenhet av försäkringsbranschen är det mycket meriterande.

Vi söker dig som trivs med att arbeta under eget ansvar med fokus på hela kundkedjan; från att boka mötet till att offerera, få avslut och följa upp. Du har också förmågan att arbeta noggrant för att säkerställa att våra kunder får rätt försäkringslösning utifrån sina behov. Du är en person som på ett naturligt sätt skapar förtroenden och har lätt för att bygga relationer. I denna roll lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Du är en god användare av MS Office och lär dig snabbt nya IT-system. Vidare har du även goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift.

Vi kommer att göra utdrag från polisens belastningsregister och det krävs att du är prickfri för att arbeta hos oss.


Vad erbjuder vi dig?

Vi erbjuder dig ett roligt jobb med varierande och utmanande arbetsuppgifter i en händelserik bransch. Våra ledord är nytänkande, nära och engagerade och du blir en del av ett kompetent och positivt team, som alltid gör sitt yttersta för att göra våra kunder nöjda. Hos oss värdesätter vi korta beslutsvägar och en platt organisation.


Låter det intressant?

Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Terése S Carlstedt, telefon 0734–666?884 eller e-post [email protected]

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast söndagen den 16 oktober 2022. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!


Om Premier

Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Visa mindre

Säljare inom den gröna näringen sökes till Dina Försäkringar Syd

Om företaget Vi är sex försäkringsbolag runt om i Sverige som samverkar under det gemensamma varumärket Dina Försäkringar. Vi finns på flera orter i landet, från Lund i söder till Piteå i norr. Med anor sedan 1768 har vi på Dina Försäkringar erfarenhet av att försäkra det du bryr dig om och att hjälpa dig att göra vardagen tryggare. Dina Försäkringar är landets sjätte största sakförsäkringsgivare, Dina Försäkringar Syd har idag ett sextiotal anställda och ... Visa mer
Om företaget
Vi är sex försäkringsbolag runt om i Sverige som samverkar under det gemensamma varumärket Dina Försäkringar. Vi finns på flera orter i landet, från Lund i söder till Piteå i norr. Med anor sedan 1768 har vi på Dina Försäkringar erfarenhet av att försäkra det du bryr dig om och att hjälpa dig att göra vardagen tryggare. Dina Försäkringar är landets sjätte största sakförsäkringsgivare, Dina Försäkringar Syd har idag ett sextiotal anställda och vårt huvudkontor är beläget på Svensknabben i Kalmar.
Läs gärna mer om oss på www.dina.se

Dina arbetsuppgifter
Här är jobbet för dig som vill arbeta med försäljning och rådgivning till både nya och befintliga kunder i en omväxlande vardag. Dina kunder bor på landsbygden och många driver lantbruksföretag med olika inriktningar. Ditt uppdrag är att utifrån kundens behov erbjuda försäkringslösningar samt arbeta aktivt med att bredda kundens engagemang hos oss. Kundens verksamhet kan variera, från smågården med djur till produktionslantbruket med sidoverksamheter.

Som Säljare hos oss ansvarar du för din försäljningsbudget och för att skapa nöjda kunder genom en nära och återkommande dialog med dem. Du har en viktig roll i både säljteamet och i organisationen men även i den resa som lantbrukssverige gör. Arbetet är självständigt, utmanande och variationsrikt och ställer krav på eget driv och en förmåga att strukturera i kombination med goda administrativa egenskaper. Du har ansvar för planering, genomförande och uppföljning av försäljningsaktiviteter. Vi ser därför att ditt personliga driv och dina ambitioner kommer vara en nyckel till framgång i denna roll.

Vi erbjuder dig en miljö med omväxlande arbetsuppgifter, stundom högt tempo och stort fokus på våra kunder och affären. Hos oss arbetar du i ett härligt, målinriktat team och här kan du själv vara med och driva utveckling. Vi har ett öppet klimat där vi bejakar laganda, initiativförmåga, förändringsbenägenhet och ansvarstagande.

Denna tjänst är placerad på vårt kontor i Halmstad och för att vara framgångsrik i rollen behöver du både körkort och tillgång till egen bil. Tjänsten inleds med en provanställning om sex månader och du rapporterar till Säljchef lantbruk.

Din profil
För att lyckas i rollen ser vi att du har intresse för den gröna näringen i det svenska lantbruket, kanske är du uppväxt på gård eller har gått en lantbruksutbildning gärna inriktning lantmästare eller agronom. Har du dessutom erfarenhet av försäkringsbranschen är det mycket meriterande.

Vi söker dig som trivs med att arbeta under eget ansvar med fokus på hela kundkedjan; från att boka mötet till att offerera, få avslut och följa upp. Du har också förmågan att arbeta noggrant för att säkerställa att våra kunder får rätt försäkringslösning utifrån sina behov. Du är en person som på ett naturligt sätt skapar förtroenden och har lätt för att bygga relationer. I denna roll lägger vi stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Du är en god användare av MS Office och lär dig snabbt nya IT-system. Vidare har du även goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift.

Vi kommer att göra utdrag från polisens belastningsregister och det krävs att du är prickfri för att arbeta hos oss.


Vad erbjuder vi dig?

Vi erbjuder dig ett roligt jobb med varierande och utmanande arbetsuppgifter i en händelserik bransch. Våra ledord är nytänkande, nära och engagerade och du blir en del av ett kompetent och positivt team, som alltid gör sitt yttersta för att göra våra kunder nöjda. Hos oss värdesätter vi korta beslutsvägar och en platt organisation.


Låter det intressant?

Vår samarbetspartner i den här rekryteringen är rekryteringsföretaget Premier. Har du några frågor är du välkommen att kontakta rekryteringskonsult Terése S Carlstedt, telefon 0734–666?884 eller e-post [email protected]

Din ansökan skickar du in via Premiers hemsida, www.premier.se, senast söndagen den 16 oktober 2022. I den här rekryteringen kommer vi arbeta med löpande urval så skicka gärna din ansökan redan idag.

Med anledning av nya dataskyddsförordningen GDPR, ber vi dig att utesluta de sista fyra siffrorna i ditt personnummer samt eventuella referenskontakter i din ansökan/CV.

Välkommen med din ansökan!


Om Premier

Premier är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som har varit verksamt sedan 1993. Vi har verksamhet på 7 orter och är idag ca 500 anställda. Vi är en helhetsleverantör vad gäller personal inom försäljning/marknad, ekonomi, industri, lager/logistik, teknik, HR, inköp och administration. Vår målsättning är att alltid försöka överträffa våra kunders och medarbetares förväntningar och att erbjuda både våra kunder och sökande bästa möjliga bemötande. Premier ska lämna kvar en känsla av en overkligt bra upplevelse. Helt enkelt. Visa mindre

Vi söker en rådgivare inom pension

Vill du jobba i ett bolag där du kan göra skillnad – på riktigt? Med engagerade kollegor som stöttar dig i vardagen? Och ledare som brinner för din utveckling? Vi söker nu en rådgivare inom Liv & Pension till vår kundmötesplats på Sundstorget i Helsingborg. Är du en ansvarstagande person som ständigt har kundens bästa för ögonen och motiveras av att nå uppsatta mål och långsiktiga kundrelationer, då kan du vara den vi söker. I rollen som Rådgivare inom Liv... Visa mer
Vill du jobba i ett bolag där du kan göra skillnad – på riktigt? Med engagerade kollegor som stöttar dig i vardagen? Och ledare som brinner för din utveckling? Vi söker nu en rådgivare inom Liv & Pension till vår kundmötesplats på Sundstorget i Helsingborg. Är du en ansvarstagande person som ständigt har kundens bästa för ögonen och motiveras av att nå uppsatta mål och långsiktiga kundrelationer, då kan du vara den vi söker.
I rollen som Rådgivare inom Liv & Pension kommer du att arbeta både med befintliga kunder och vårda dem, men också med nybearbetning av kunder. Du analyserar och identifierar kunderna i syfte att säkerställa att kunderna är rätt försäkrade utifrån behov och förutsättningar. Kunderna finns i Helsingborg med omnejd.
Ditt kundsegment är små till medelstora företag. Kundmötet kommer i huvudsak bestå av telefon och digitala möten, men även fysiska kundmöten kommer också att ske då till största del på vår kundmötesplats. Som rådgivare är det viktigt att vara lösningsorienterad, att ha hög aktivitet och stort engagemang. I arbetsuppgifterna ingår även att se till helheten Sak, Liv, Bank för våra kunder.
Vem är du?
För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du har ett affärsmässigt tänk och alltid uppvisar ett gott kundbemötande. Livdiplom och dokumenterad erfarenhet av att arbeta mot företagsmarknaden är meriterande. Vi tror du har erfarenhet av försäljning gentemot små och medelstora företag. Du är en engagerad person som värdesätter långsiktiga relationer och fokuserar på kundens bästa. Du har lätt för att skapa värdefulla kundrelationer och är lyhörd inför kundens hela behov.
Problemlösning är en av dina drivkrafter och du sätter stort värde på samarbete. Du är affärsmässig, beslutsför och strukturerad. Du arbetar fokuserat för att nå såväl egna som teamets mål. Du bidrar aktivt till att utveckla vårt team och förstår vikten av att medverka till att skapa en god trivsel.
Om oss
Du kommer att vara placerad på vår kundmötesplats på Sundstorget i Helsingborg. På kundmötesplatsen finns det medarbetare som är verksamma inom Sakförsäkring, Livförsäkring och Bank både till privatpersoner och företag/ lantbruk. Länsförsäkringar Fastighetsförmedling är också verksamma i lokalerna. Teamet som du kommer att ingå i består av erfarna medarbetare inom både Företag Sak och Liv/Pension. Teammedlemmarna finns både i Ängelholm och Helsingborg. Vår kultur kännetecknas av engagemang, utveckling och samarbete.
Mer information
Har du frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta Michael Carlsson, chef Sak och Liv i Helsingborg på tel. 042-633 84 66.
Facklig kontaktperson för Forena är Therese Bergöö. 0411-338103
Kontakt HR: Elin Wigert 040-633 83 36
Varmt välkommen med din ansökan! Visa mindre

Säljare New Business B2B

Kort om tjänsten Solid Försäkring söker en vass kollega till den kommersiella organisationen i Helsingborg. Du kommer att sälja in vårt värdebaserade erbjudande till blivande partners som ska förmedla våra försäkringar till sina kunder. Om verksamheten Solid Försäkring är ett sakförsäkringsbolag som grundades 1993. Solid Försäkrings fokus är försäkringar av nischkaraktär med Norden som huvudmarknad. Sakförsäkringsverksamheten är indelad i tre segment; Pro... Visa mer
Kort om tjänsten
Solid Försäkring söker en vass kollega till den kommersiella organisationen i Helsingborg. Du kommer att sälja in vårt värdebaserade erbjudande till blivande partners som ska förmedla våra försäkringar till sina kunder.

Om verksamheten
Solid Försäkring är ett sakförsäkringsbolag som grundades 1993. Solid Försäkrings fokus är försäkringar av nischkaraktär med Norden som huvudmarknad. Sakförsäkringsverksamheten är indelad i tre segment; Produkt, Trygghet och Assistans. Solid Försäkring har genom samarbete med ledande detaljhandelskedjor inom olika branscher och banker, kreditmarknadsbolag och andra finansiella institut, resebyråer, bilhandlare samt bilverkstäder byggt upp en kundbas på ca 2,3 miljoner privatkunder i Norden.

Solid Försäkring är börsnoterat på Nasdaq OMX Stockholm.

Mer om tjänsten
Vad kommer du att arbeta med?

Du kommer att etablera kontakter med relevanta aktörer i olika branscher som kan erbjuda sina kunder våra försäkringar i sina försäljningskanaler.

• På egen hand ska du etablera relationer bland beslutsfattare för att bygga trovärdighet för dig själv och vårt värdebaserade erbjudande. För att lyckas så är det viktigt att du kontinuerligt kvalificerar suspekts till prospekts för att sedan ta dessa hela vägen igenom säljcykeln till att lanseras som en ny partner.
• Du kommer arbeta med komplexa förhandlingar med företagsledningar. Då vi som Försäkringsbolag står under Finansinspektionens tillsyn innebär det att förhålla dig till de lagar och regler som gäller. I din närhet kommer du ha kunniga och ambitiösa kolleger med mycket erfarenhet.

Din profil
Du har en god förståelse för hur detaljhandeln fungerar och tar egna initiativ och motiveras av marknadens potential. Din stora passion är att göra affärer, resultat driver dig. Du är uthållig och har förmåga att hantera komplex försäljning. Det är viktigt att du är analytisk, har lätt för siffror och att du sätter dig in i den blivande partnerns verksamhet och deras kunder.

• Du har minst 3 års erfarenhet av komplex, värdebaserad B2B försäljning och dokumenterad framgång i att självständigt driva nykundsbearbetning.
• Du har kompetens för att bygga relationer och skapa kundvärde och har erfarenhet av kommunikation med högre positioner i näringslivet.
• Du har en välutvecklad kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska och engelska.
• Du är van att göra dina egna prioriteringar och organisera ditt arbete utöver försäljning eftersom arbetet kräver analys, struktur och viss administration.

Vi lovar dig en arbetsplats med engagemang och spännande möjligheter. Att aktivt arbeta med ledarskap, hållbarhet, jämställdhet och mångfald är en självklarhet för oss. Vi är stolta över vår anda som kännetecknas av samarbete, öppenhet och kundfokus. Det ska vara utvecklande och kul att arbeta hos oss!


Ansökan
Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Visa mindre

Kundtjänstmedarbetare

Kundtjänstmedarbetare med fokus på försäljning till Solid Försäkring i Helsingborg. Solid Försäkring behöver nu förstärka inom området för konsumentförsäljning med en säljfokuserad Kundtjänstmedarbetare till teamet för Customer Service. Du kommer att vara en viktig del på vår resa där du älskar att via telefonen förmedla Solid Försäkring som ett okrångligt alternativ. Ditt bemötande, service, och bekräftelse på att kunden fått bra hjälp är avgörande för v... Visa mer
Kundtjänstmedarbetare med fokus på försäljning till Solid Försäkring i Helsingborg.

Solid Försäkring behöver nu förstärka inom området för konsumentförsäljning med en säljfokuserad Kundtjänstmedarbetare till teamet för Customer Service. Du kommer att vara en viktig del på vår resa där du älskar att via telefonen förmedla Solid Försäkring som ett okrångligt alternativ. Ditt bemötande, service, och bekräftelse på att kunden fått bra hjälp är avgörande för vår framgång.

Vad kommer du att arbeta med?

Du erbjuder service av världsklass och säljer våra produkter på inkommande och utgående samtal, underhåller och vårdar befintliga kunder och ser till att kunden får rätt försäkring till rätt premie. Andra arbetsuppgifter som du ansvarar för är att lägga upp nya försäkringar, hjälpa kunden med frågor om inbetalningar /autogiro och besvara kundmail.

Solid är en organisation under ständig förändring, därför behöver vi dig som gillar att arbeta i en snabbrörlig miljö där du säkerställer nöjda kunder och att kundens väntetid i telefon blir kort. Det viktigaste för oss är att kunden ska känna att vi levererat lite mer då kunden lägger på luren!

Vem är du?

Du har minst gymnasiekompetens, har tidigare arbetat med försäljning över telefon eller säljande kundtjänstarbete och/eller på försäkringsbolag. Du behärskar svenska mycket bra i tal och skrift. Har du ytterligare språkkunskaper som Norska är det mycket meriterande.

Du är engagerad och modig, har ett visst mått av tävlingsinstinkt och har lätt för att fatta snabba beslut. Du har lätt för att formulera dig i tal och skrift och vara en tydlig kravställare. Samtidigt tror vi att du är nyfiken av dig och har lätt för att samarbeta med andra genom att vara lyhörd och lojal.

Vi värdesätter!

Här värdesätts ditt engagemang, din personliga inställning och dina värderingar. Våra värderingar: Driven, Open, Innovative, Trustworthy genomsyrar både dig som anställd och våra affärer. Känner du igen dig i våra värderingar? Läs mer om dem på www.resursjobs.com

Ansök idag!

I denna rekrytering jobbar vi med löpande urval,  tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, vi ser därför fram emot din ansökan redan idag.

Så går rekryteringen till

Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdatum, så vänta inte med att skicka in din ansökan.

 

Övrig information:
Tillträde: Enligt överenskommelse
Anställningsgrad: Heltid
Plats: Helsingborg

 

 

 

#SF 


Om Resurs

Resurs Holding (Resurs), som verkar genom dotterbolagen Resurs Bank och Solid Försäkring, är ledande inom retail finance i Norden och erbjuder betallösningar, konsumentlån och nischade försäkringsprodukter. Resurs Bank har sedan starten 1977 etablerat sig som en ledande partner för säljdrivande betal- och lojalitetslösningar för butik och e-handel och därigenom har Resurs byggt en kundbas på cirka 6,2 miljoner privatkunder i Norden. Resurs Bank har sedan 2001 bankoktroj och står under tillsyn av Finansinspektionen. Resurskoncernen har verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Vid utgången av det andra kvartalet 2020 uppgick antalet anställda till 800 personer och låneboken till 30.9 miljarder SEK. Resurs är noterat på Nasdaq Stockholm. Visa mindre

Säljande kundtjänstmedarbetare

Solid Försäkringar behöver nu förstärka inom området för konsumentförsäljning med en säljfokuserad Kundtjänstmedarbetare till teamet för Customer Service. Du kommer att vara en viktig del på vår resa där du älskar att via telefonen förmedla Solid Försäkringar som ett okrångligt alternativ. Ditt bemötande, service, och bekräftelse på att kunden fått bra hjälp är avgörande för vår framgång. Är Solid Försäkring något för dig? Vi ger dig en arbetsplats där en... Visa mer
Solid Försäkringar behöver nu förstärka inom området för konsumentförsäljning med en säljfokuserad Kundtjänstmedarbetare till teamet för Customer Service. Du kommer att vara en viktig del på vår resa där du älskar att via telefonen förmedla Solid Försäkringar som ett okrångligt alternativ. Ditt bemötande, service, och bekräftelse på att kunden fått bra hjälp är avgörande för vår framgång.

Är Solid Försäkring något för dig?
Vi ger dig en arbetsplats där engagemanget är stort och tempot högt. För att bygga en miljö där idéerna kan slå gnistor rekryterar vi nyfikna och drivna människor som vi uppmuntrar med ansvar och stor frihet.
Vi jobbar aktivt med ledarskap, hållbarhet, jämställdhet och med tydliga värderingar som grund vågar vi testa nya vägar som leder till ännu bättre tjänster för våra kunder.

Vad kommer du att arbeta med?
Du erbjuder service av världsklass och säljer våra produkter på inkommande och utgående samtal, underhåller och vårdar befintliga kunder och ser till att kunden får rätt försäkring till rätt premie. Andra arbetsuppgifter som du ansvarar för är att lägga upp nya försäkringar, hjälpa kunden med frågor om inbetalningar /autogiro och besvara kundmail.
Solid är en organisation under ständig förändring, därför behöver vi dig som gillar att arbeta i en snabbrörlig miljö där du säkerställer nöjda kunder och att kundens väntetid i telefon blir kort. Det viktigaste för oss är att kunden ska känna att vi levererat lite mer då kunden lägger på luren!

Vem är du?
Du har minst gymnasiekompetens, har tidigare arbetat med försäljning över telefon eller säljande kundtjänstarbete och/eller på försäkringsbolag. Du behärskar svenska mycket bra i tal och skrift. Har du ytterligare språkkunskaper är det mycket meriterande.
Du är engagerad och modig, har ett visst mått av tävlingsinstinkt och har lätt för att fatta snabba beslut. Du har lätt för att formulera dig i tal och skrift och vara en tydlig kravställare. Samtidigt tror vi att du är nyfiken av dig och har lätt för att samarbeta med andra genom att vara lyhörd och lojal.

Vi värdesätter!
Här värdesätts ditt engagemang, din personliga inställning och dina värderingar. Våra värderingar: Driven, Open, Innovative, Trustworthy genomsyrar både dig som anställd och våra affärer. Känner du igen dig i våra värderingar? Läs mer om dem på www.resursjobs.com

Ansök idag! 
I denna rekrytering jobbar vi med löpande urval, tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi ser därför fram emot din ansökan redan idag!

Hur ansöker du?
För att ansöka klickar du på nedan länk. Det är smidigt och enkelt!
Under ansökningstiden får du två kortare tester skickade till dig som hjälper oss att matcha Dig med oss (OBS! Kontrollera din skräppost så testerna inte hamnat där!). 
Följande är mycket viktigt att du tänker på när du gör testerna:
Testerna är en förutsättning för att du ska kunna gå vidare i processen - genomför samtliga!


• Sitt i lugn och ro och var fokuserad
• Testerna tar ca 15 minuter

Om vi matchar kommer du få en personlig intervju och vara med i fortsatt process.


Övrig information:
Tillträde: Enligt överenskommelse
Anställningsgrad: Heltid
Arbetstider: Förlagda mellan kl 08:00 - 18:00, måndag-fredag.
Plats: Helsingborg

#LI-DNI  
#SF 


Om Resurs

Resurs Holding (Resurs), som verkar genom dotterbolagen Resurs Bank och Solid Försäkring, är ledande inom retail finance i Norden och erbjuder betallösningar, konsumentlån och nischade försäkringsprodukter. Resurs Bank har sedan starten 1977 etablerat sig som en ledande partner för säljdrivande betal- och lojalitetslösningar för butik och e-handel och därigenom har Resurs byggt en kundbas på cirka 6,2 miljoner privatkunder i Norden. Resurs Bank har sedan 2001 bankoktroj och står under tillsyn av Finansinspektionen. Resurskoncernen har verksamhet i Sverige, Danmark, Norge och Finland. Vid utgången av det första kvartalet 2020 uppgick antalet anställda till 745 personer och låneboken till 31,1 miljarder SEK. Resurs är noterat på Nasdaq Stockholm. Visa mindre